Agalara Hoş Geldiniz

Ayakkabılarınızı çıkartmayı unutmayın
Takip Edin ->

Harika Tayfa Soru-Cevap | Buyrun Sorun



By  İkram Yağdıran     12:00:00    Etiketler:,,, 
Merrrrrba cicişler ben geldim, az önce başka bloglara bakıyoken birinin böyle soru cevap yazısı yaptığını gördüm. Dedim ki onlar harika bile değilken böyle güzel sorular almışlar, biz bu harikalıkla ne kadar güzel sorular alırız. O yüzden hemen kollarımı sıvadım ve bloga koştum. Ve işte buradayım. Of bi saniye soluklanmam lazım

Biliyosunuz tumblrda da sürekli tayfayla alakalı sıkça soru geliyor hatta bir çok soruyu okumuşsunuzdur yada ne bilim belki sizin de sorduğunuz sorular vardı içerisinde. Peki hiç merak ettiğiniz ama soramadığınız başka sorunuz var mı? Varsa alırız bi dal. Yorumlara doluşun

Doluş doluş doluş

Şimdi nasıl yapalım biliyomusunuz? Siz harika tayfa hakkında bilmek istediğiniz herhangi bi soruyu sorun bizde yorumunuza yanıt olarak cevap verelim, bazen çok güzel sorular geliyo ve bundan malzeme çıkar diyip notlarıma kaydediyorum. Eğer yine sorduğunuz sorular bizimle ilgili komik bi olayı hatırlatıyosa size özel bi yazı yazıcam söz djmşöğwj


Bi kaç bilgi vereyim yorumlarla ilgili. Şimdi altta yorum yaz kısmı var ya oradan isterseniz kendi google+ isminizle isterseniz de anonim olarak yorumunuzu bırakabilirsiniz. Bana soracak olursanız anonim olmayın çünkü diğer yazılarda yine karşılaşırsak diyim anaa bu küçük oynaq balinayı hatırladım bi kez daha yorum atmıştı. Böylece mutlu olayım hani yazıyoz ve yazdıklarımız bi kaç kişi tarafından sürekli takip ediliyor mu bilelim

Tabi siz bilirsiniz isterseniz anonimi de kullanabilirsiniz no problem no cry yorumunu yolla and fly

Şimdi siz aklınıza soru gelince yazarsınız bende o sırada bizimle ilgili sık gelen sorulara cevap vereyim. Belki aklınıza soru gelmediyse aşağıdakiler yardımcı olur


Tumblrda sıkça sorulan sorular


1- Nasıl tanıştınız?


Şöyle ki bu konuyu elif kendi gerizekalı perspektifinden anlatmıştı. Ki yalan len mQ ben öyle yok kankacım blogunu çok seviyom kankacım felan demedim totosundan element uydurmuş (ilgili yazıyı görmek istiyorsanız ahanda buraya tıklayabilirsiniz ama kaçmayın bi yere hemen daha soru sorcaksınız unutmayın)

Gerçek olaylar:

Elif: kankilop tumblrdan güzel ve sevdiğim bloglarla whatsapp grubu açıcam ne diyosun?

Ben: Bu bi teklifse evet diyorum

Elifin anlattığı: igramı hiç sevmiyodum yaa böyle iğreniyodum falan ama gruba aldım çünkü malım.. ama sonra anladım ki cidden malmışım igram harika 1 insan onu çok sewiorm ve ondan beni affedmesini rica ediyorum cnm igram 00.27 ELİF: YOK EBESİNİN NİKAHI SİE LEN

2- Gruba neden "harika tayfa" dediniz ve Tumblr'dakilerle Whatsapp grubu açacak mısınız?


Harika Tayfa isminin anısı şu şekilde. Biz bu grubu kurduğumuzda sürekli isim değişikliği yapıp duruyoduk belli bi adı yoktu. Ki zaten çoğu whatsapp grubu böyle isimleri benimsemez değişmekte sıkıntı görmez falan. Neyse konudan sapmıyım zaten çok saçma cümleler kuruyom bazen ama neyse ya, işte dedik ki biz böyle grup falan açtık da başka bi grup açalım tumblrdakilerle ne diyosunuz. Sonradan düşündük taşındık whatsapptan açmayalım kik messenger denen uygulamadan açalım numaralarımızı bilmesinler

(devlet sırrı bebeyim)


Sonra herkes 'tm' dedi ve kik grubu için elli kişi topladık. Millet whatsappta 83478 kişilik gruplar kuruyo diye biz kikten elli kişiyi az buluyoduk hatta elli kişilik sınır çok saçma yaa demiştim. Sonra açtık grubu ve herkes birden mesajları yardırmaya başladı. Mesaj atıyorum kimse mesajı görmüyor anında yukarı çıkıyo falan. Ne yapacağımızı şaşırdık ve zaten iki üç hafta içinde tek tek çıktık kik'ten

Kik'ten birisi okuyorsa slm :)))))))

Sonra bu başarısızlığın ardından başka bi whatsappp grubuna girdik tayfaca. Grubun reisini seviyoz diye gidelim dedik ama kavga çıktı jdhekdnddkejndk neyse sonra gruptan çıktık demek isterdim ama tam gruptan çıkacam böyle "eyvallah kendinize iyi bakın" dedim whatsapp dondu iki dakika boyunca. Donacak zamanı mi buldun eyy gavur icadı)

Neyse işte gruptan çıkamadım ve kavga ettiğimiz gruptaki diğer yönetici beni attı. KENDİ İSTEĞİMLE ÇIKACAKTIM NEDEN ATTIN SEBEBİ NEYDİ Kİ???

Ama hala grubun sahibini seviyoz adamın dibidir okuyosa selamlar moruk

Neyyse son bi umut dedik ki tumblrda hafif bi tanınırlığı olan kişilerle açalım bari belki bi umut olur diye ama o da olmadı grup ilk günlerde iyi hoş güzeldi ama sonra sessizleşti ve çöküş evresine girdi. (Grupta en sevdiğim kişi Sümeyra ve Neffel <333<3<33)

Bizde dedik ki whatsapp grupları bizim için bitmiştir. Olmuyor çünkü goddammit olmuyor ve gelip adımızı "harika tayfa" olarak öylesine değiştik. Sonra ramazan geldi grubun adını "harika tayfa ramazan sevinci" yaptık.

Bayram geldi "harika tayfa bayram özel" oldu, sonra normale döndük düz harika tayfa yazdık ama normala dönmeden evvel mixlr yayını yapak deyip ismimizi hariqatayf yaptık.  Zaten mixlrdan bloggera geçtik ve artık ismimiz holding ismi gibi bi şey oldu bizim için djdmdj



3- Gruptan en sevdiğin kişi kim?


Hepsi benim bebeklerim, kaos çıkarmayın lütfen rica ediyorum ama cevabım bilin bakalım kim


4- Hiç buluştunuz mu?


Hayır hepimiz farklı şehirlerdeniz ben ve ahmet zaten okul arkadaşıyız. İstanbul'da oturuyoruz. Elif İzmirde, Ayşe Bursada ve Çağatay Ankarada oturuyor. He şöyle bir şey vardı biz İzmire gittik bu yaz ailecek ve güya elifle buluşacaktık ama hem yolun uzaklığı hem de annemin apar topar eve yani İstanbula döndürmesi sonucu buluşamadık. Gönül isterdi üç hafta kalalım izmirde sonra buluşalım falan ama nasip kısmet.. Aslında oturduğumuz yazlıkda üç dört oda bomboş duruyodu elif erkek olsaydı gelir bizle kalırdı aq.

Para toplayıp plastik cerrahiyle elife pipi yaptıralım arkadaşlar hadi bağış kampanyası her esemes elli krş

5- Nasıl böyle yakın oldunuz?


Valla bilmiyom ki ya 8 ay aslında çok da uzun bi süre değil ama şöyle bir şey de var bu harika tayfa'daki beş kişiyi senelerdir tanıdığım bazı arkadaşlarıma tercih edebilirim. Cidden bak üç senelik lise arkadaşım mı yoksa harika tayfadan herhangi bi kişi mi deseniz bu malları seçerdim

"YaqTıM 1 CuGaRa BloGgeR DuWaN alTı..."




Daha baska soru gelmiyor aklıma ama biliyom ki merak ettiğiniz bi kaç sorunuz illa ki var. Yazının yazılma tarihine bakmadan istediğiniz kadar istediğiniz soruyu sorun bize anlık bildirim geliyo zaten.

Ve yorum görünce mutlu oluyoz

O zaman hemen ilk yorumlardan cevaplamaya başlayalım

Hakkımda İkram Yağdıran

Adım İkram, 18 yaşındayım. Marmara Üniversitesi ALmanca Tercümanlık bölümünde okuyorum. Yeni yerler görmeyi ve yeni insanlar tanımayı çok severim. Aynı bloğumdaki yeni yorumları cevaplamayı sevdiğim gibi :D

4 yorum:

  1. luzumsuzkisilik9 Eylül 2016 17:01

    Öhöm Sümeyra ben oluyorum öhöm! gözlerim yaşardı.. <33

    YanıtlaSil
  2. ay siz hep hayrikasınız <33

    YanıtlaSil

Yüce konsey onayladıktan sonra yorumunu yayınlıcaz


İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *