19 Temmuz 2016 Salı

Death Note

9 yorum

  Kemerlerinizi bağlayın, kaptanınız Elif konuşuyor çünkü çok harikayım. Cidden kemerlerinizi bağlayın ve arkanıza yaslanın birazdan animelerin baş tacını, mangalarının gözünün nurunu ve sübhaneke dinimiz amin olan Yagami Light'yu konuşças:d

    Konumuz nedir

   Death Note'un konusunu kısaca şöyle açıklayabiliriz; Ölüm meleği olan Ryuk defterini bizim dünyamıza düşürüyor ve bu defter Japonya'nın en zeki öğrencisinin eline geçiyor. Öyle en zeki diyip kestirip atamıyoruz maalesef bi o kadar da sübhaneke yarabbim ya detirticek cinsten bu öğrenci.

  Bu öğrenci Yagami Light'nun ta kendisi darararaaam. Light, defteri ilk eline aldığında inanmıyor ama yine de içinde bi şüphe olduğu için haberlerde gördüğü birini deftere yazıyor ve bam bam bam o kişi ölüyor. Light, dünyadaki bütün kötü insanları bu defter ile öldürüp dünyanın yeni tanrısı olmak, her yere adalet dağıtmak isteyip bu defteri kötü kişileri öldürmede kullanmaya başlıyor.
  Bir yanda Yagami Light diğer yanda dünyaın en zeki dedektifi L. Savaş mı istiyon lan kamon. Animenin temel konusu L'in Kira'yı yani Yagami Light'yu yakalamasını anlatır ancak sonlara doğru olaylar olaylar sen kalk bizim Naciye'nin kızı kocaya kaç, sen gel bunu Naciye yakala sokağın ortasında yerden yere bi güzel döv..

  Hooop karakterlere de bi göz atalım mı yaqışıqLı ;DDD
  
  ▲ Yagami Light ▼
  Hay moşelleh moşelleh vira vira vel vela o ne   zeka anam o ne boy pos o ne tip yarabbim sadakallühazim
   Yagami defteri kullanarak kötülerin olmadığı, iyi kalpli insanlardan oluşan ve kendisinin de tanrısı olduğu bi dünya yaratmak istiyo. Kendisi hayattan bıkmış fazlasıyla zeki 17 yaşında bi lise öğrencisi.*son cümle bn -ikram*

  Defteri kullanmaya başladıktan sonra insanlar len mq noluyo bu kötüleri kim öldürüyo aqq diyolar. Ve bu kötüleri öldüren kişiye yani Yagami Light'ya katil anlamına gelen 'Kira' lakabıyla hitap ediyolar. Şimdi bu Kira'yı haklı bulan da vaar bulmayan da var ama genel olarak özel ekip bu Kira'yı yakalamaya çalışıyo. Ekibin başı da bunun babası anam sorma sorma. Hatta o ekipten de bahsederdim de geri planda kaldıkları için geç geç geç

  ▲ L ▼
  L, canım maşallah bu ne zeka dedirten bi dedektif olarak Kira olayına el atıyo. Depresif, ezik, asosyal bi tip olarak gözükse de tam olarak öyle değil aslında. Tamam asosyal denebilir ama göründüğünden çok daha fazla güçlü biri
  L yani Ryuzaki'nin garip çömelerek bi oturuşu var. Her yerde öyle oturuyo, eğer normal bi şekilde oturursa düşünme kapasitesinin %40 azalıcağını düşünüyo. Ha bi de sürekli tatlı yer ya öç müsün o kadar yiyip bu kadar zayıf olmak güzelim dedektife yakışıyo mu hiç.
  L vs Kira olayında nedense gönlüm hep Kira'dan yanaydı ama bu L'e de insan çok üzülüyo ya bi de bu içten içe Misa Amane'yi seviyo falan anneem yazık ya SAHİP ÇIKALIM L'E GOMŞUMUZ OLUYO GOMŞUMUZ

  ▲ Misa Amane ▼

  Kız manyak derecede güzel, öyle böyle değil ya acayip bi şey ama mal. Yücce rabbimin hikmeti işte naparsın.
  İkinci Kira olarak anılır. Ölüm Meleği ile gözlerini takas etmiştir. Böylece herkesin suratına bakarak ismini görebilmektedir. Ölüm Meleği ile takas yaparsanız ömrünüzün yarısı gider. Ve bu kız bunu göze alıp İkinci Kira olarak piyasaya atıldı. Sor bakim neden sor hele sor. Çünkü kız Kira'ya takıntılı, ailesini öldüren kişiyi  öldürdüğü için Kira'ya minnettar, içten içe baya aşık
  Olaylar gelişir fasa fiso ve Kira bu gariban kızcağızımızı gözleri için kullanır. Ah Misa ah, hiç bulaşmıyıcaktın bu işlere git yap modelliğini ne bokuma Light'ya yaranmaya çalışıyon

  ▲ Near ama ben ona kısaca horosbu çocu diorum ▼

   ORUL ORUL HOROZBU ÇOCUĞU OLAN BU KARAKTERİMİZİN ÖNCELİKLE HUZURLARINIZDA AĞZINA SIÇIYORUM.
  Efendim bu yafuşak sürekli çömelerek oturur, saçıyla oynar, oyuncak oynar. Kendisi L'in varisi. Bi varisi daha var ama bu ipne evladı var ya lan şerefsiz sie yazmıcam sana bi bok geber aq





  ▲ Mello ▼
  Kendileri L'in yerine geçebilcek kişilerin yetiştirildiği yetimhanede büyümüştür. Yetim yani yavrucak. Bi üstteki ipne de bununla birlikte büyümüş aptal horozbu çocuu
  Near, sürekli çikolata yer. İşte gerçek varis budur aq diğeri gibi oyuncak oynamıyo bak L gibi bu da tatlıya düşkün.
  Olm çok üzülüyom buna ya yüzünün yarısı mı yanmadı, orospu Near yüzünden kendini kötü mü hissetmedi yazık aq ya. Zaten sonunda bu Kira Davasını çözmek için canını feda ediyo diğer kodumun salağı gibi 7/24 saçıyla oynamıyo. Aslında Mello'yu da sevmem cnm Kira ama Near yavşağından iyidir he

  ▲ Teru Mikami ▼
  Teru, sonlara doğru geliyo yav. Kira gibi adalet için yanıp tutuşuyo çünkü zamanında çok fazla eziklenmiş bi tip.
  Kira olayları olunca kimisi sevmiyo kimisi seviyo demiştim ya hani, işte bu Kira için yanıp tutuşuyo. Ağır bi Kira taraftarı ve Kira'yı tanrı gibi görüyo.




  ▲ Ryuk ▼
  Tüm bu olayların başlangıcına neden olan ipne de bu işte. Ölüm defterini bizim dünyamıza düşüren sıfatsız bu.
  Yav ben bi de çok hafif ödlek biriyim. İlk bölümlerde Ryuk çıkınca korkuyodum he.
  Saçmalıkları ve komiklikleri ile her ne kadar kendini sevdirse de horospuluk yapıp Kira'ya yardım etmemesi hatta onun başına bi şey gelince ehüehüehü diye şerefsizce gülüşü yok mu.. Yav krdşm iki şey desen çocuğa yardım etsen sanki deli mi zikcek aq namussuzu

  ▲ Rem  ▼
  Bizim güzeller güzeli kızımıza bi ölüm meleği aşık olur ve Misa'nın ölüm tarihini ertelemek için kendi defterini kullanır. Bunun üzerine Ölüm Meleği ölür. Tüm bunlar olurken Rem de oradadır ve ölen arkadaşının defteri Misa'ya kaldığı için defteri vermek üzere bizim dünyamıza gelir.
  Hatta Misa'nın göz takası yaptığı melek de budur. Hatta ve hatta Rem de arkadaşı gibi Misa'ya aşık olur. Yagami bunu tuzağa düşürür ve Rem. Misa'nın ölüm tarihini ertelemek için defterini kullanınca ölür. aşıQjojuk35

*mindfuck*




  O kadar ölüm defteri ölüm defteri dedik,neymiş bu defterin kuralları ayol 
 
  Kimseyi sıkmamak adına şöyle en bilindik, animede zırt pırt gösterilen kurallara bi bakalım:d


1- Deftere adı yazılan kişi ölür
2- Eğer deftere ismi yazan kişi, ismi yazılan kişinin yüzünü bilmiyorsa o kişi ölmez. Bu kural sayesinde aynı ismi taşıyanlar etkilenmez.
3- Deftere adı yazılan kişi 40 saniye sonra ölür.
4- Eğer ölüm nedeni belirtilmezse, kişi basit bir kalp kriziyle ölür.
5- Ölüm şekli yazıldıktan sonra, detayları 6 dakika 40 saniye içinde yazılmalıdır.
6-  Defter eğer yere 1 defa değerse, o zaman dünyanın malı olur.
7- Defterin sadece bir parçasına bile değen kişi, Ölüm Meleğini (Shinigami) yi görür ve duyar.
8- Ölüm Defteri'ni kulanan kişi ne cennete ne de cehenneme gider.
9- Ölüm Meleği ölüm defterine isim ekleyerek ölen kişinin fazla yıllarını alıp kendi hayatını uzatırken insanlar uzatamazlar.
10- Ölüm Defteri'nin insan sahibi kendi hayat süresinin yarısını Ölüm Meleği gözüyle takas edebilir. Bu göz gördüğü insanın yaşam süresini ve gerçek adını görür.
11- Ölüm Melekleri bilindik yöntemlerle ölmezler. Ancak bir insana aşık olup onun hayatını kurtarmak için ölüm defterini kullanmakla ölürler.
12- Defterden koparılan çok küçük bir parça bile tam etki gösterir.
13- Defter, 780 günden küçük kişileri etkilemez.


  Kısacası, Harika Tayfa gururlar sunar! Karşınızda adalet kelimesinin anlamını şaşıracağınız, müzikleriyle beyninizi buga sokan, her böümde vay amque bunu nasıl akıl etti ya bu diyebilceğiniz mis gibi anime. DOLUŞ DOLUŞ DOLUŞ


9 yorum :

  1. ayaqta alkışlyrm (alkış emojisi 2345678 tane)

    YanıtlaSil
  2. Elif in ben öldükten sonra mirasımı şunlara bölüştürün falan dediğini sandım Death Nota diyince bu nedir djdnfhhffh Bilgilendirdin bizi tşk :')

    YanıtlaSil
  3. kanks sana özel 1 bilgi vermek için buraya geldim (sessiz ol kimse duymasın) YAGAMİ GAY KNK çümkü tersinden okuduğunda im a gay oluyor hani bunu da Türkçeye çevirdiğimiz zaman BEN BİR GAYİM (gayim mi gayım mı oluyo bilemedim orayı neyse aman) oluyor ya hani işte ondan yani ama unutmayın önemli olan cinsel yönelim değil insanlıktır değil mi cicişler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VAY AMQMQMQM UFKUM GENİŞLEDİ BU NASIL BİLGİ

      Sil
    2. yagami soyadı yalnız, çocuğun ismi Light. Bu çekik japonlar soyadı önce söylediği için Yagami Light diye sesleniyolar. Eğer senin dediğin doğru olsaydı tüm sülale gay mi olcak rica ediyorum götlerinden uydurulan bilgilere kanmayınız, belanızı sikerim deli etmeyin beni teşekkürler

      Sil
  4. biraz fazla spoiler var ama beğendim

    YanıtlaSil

Yüce konsey onayladıktan sonra yorumunu yayınlıcaz