Agalara Geldik

Takip Edin

Bir Farenin Okulla İmtihanı



By  İkram Yağdıran     20:21:00    Etiketler:,, 
Hepiniz böyle yazıları okuyosunuz blogları takip ediyosunuz da, bu çocuk dışarda veya okulda nasıl falan diye düşünüyonuz mu acaba.

 Eğer düşünüyosanız bu yazı tam size göre.. Acaba yalnız fare okulda nasıl, ne yapar ne eder? Giriş bölümü yeterince uzun olduysa gelişme bölümüne geçebilirim..


Evet okul diyince aklıma ilk gelen şeylerden biri her sene başında TAMAM BU SENE TAKDİR ALMAYANI DELİ SİKSİN diyerek başlamam geliyor.. Hatta bu sene kendimi o kadar kaybetmişim ki üç kişiye dedim TAKDİR ALAMAZSAM SANA İSKENDER ALCAM AMA ALIRSAM DA SEN BANA ALCAN OK MU ANLAŞTIK MI diye ve alamadım

Ne takdir aldım ne de iskender :d

Çünkü bi arkadaşa dedim ki sonra alırım ya hahah diğeriyle küstük xd diğeri de ahmet zaten aq dedim almıyom aç kal oç


Hayvan o aq bi kere PizzaHut'a gitmiştik sınırsız pizza şeysi vardı, sinemaya gitmeden önce bi yemek yiyek sinemanın başlamasına saatler var demiştik. Çocuk 17 dilim mi ne yedi aq ben 9-10 falan zor yapmıştım sanırım



Baktım bu yiyo dedim ki zıkkım ye aq AL İSTİYOSAN KOLUMU DA KEMİR kalk sinema başlıcak bırak artık yeter


Zor kalktı aq neyse konudan sapmıyorum okul hayatından nasıl ahmete geçtim aq





Neyse işte mesela ben okulda uçlu kalem kullanırım ama ucum yok milletten otlanarak geçiniyorum.

 Mesela seçmeli sınıfından aldığım bi uç üç gün falan gidiyo sonra ki günler bizim sınftan arkalardan istiyorum onunla da üç gün falan geçiriyorum sonra seçmeli sınıfından başka birinden alıyorum ki önceki alandan sonraki hafta alınca bu mal da hep benden otlanıyo aq demesin *mindfuck olduysa yavaş ve usluca bidaha oku ciciş*

zeka bebeğim






Onun dışında derste telefonla oynarım hatta telefonla oynamakta çığır açtığıma inanıyorum.. İçini deldiğim bi imla kılavuzum var ve telefonla onun içinde oynuyom keşke ingilizce sözlük falan delseymişim aq imla klavuzu çok belli ediyo ama olsundu..



Bu da benim şaheserimin bi fotosu.. Ben Ataşehirde yaşarken chp ilçe başkanı vermişti o yüzden "sözlük deyil de veren deyerli.s.s" Aslında bana vermemişti tüm okula vermişlerdi. Hatta atasözlüğü sözlüğü vardı orda tencere dibin kara sözüne götün kara gibi bi mana yazmışlardı :d

Sınıfça eğlencemiz olmuştu sözlükteki küfürleri bulup ay çok ayıp.s diyoduk

(küçüktük ve göt bizim için küfür sayılıyodu ses kes)







Ve üçüncü şey ise aldığım defterleri resimlerle kaplamak

Bu da benim defterimden çıkan güzel bi foto iki sene falan önce yazmıştım bu amnesia şeysini diğer şey bu senenin ilk dersi çizdiğim bi resim :d


Resmen tüm defterim resimlerle karalamalarla dolu

Sanatçı ruhuma engel olamıyorum




Ama mesela kötü alışkanlığım yok en yakın arkadaşlarımdan biri sigara içer içki içerken ben yandaki fotodaki en sağda duran edepli ve uslu olan fareyim.

Millet tuvalette sigara içerken ben oturup peynir ekmek yiyom. Peynir ekmek demişken sene başından sonuna kadar peynir ekmek yiyom aqq

-kamu spotu-

Ben İkram 17 yaşındayım, peynir ekmeğe 12 yaşımda bi kereden bişi olmaz diyen kötü çevrem (annem) yüzünden başladım.. O gün bu gündür ne yaptıysam da bırakamadım

-kamu spotu-


Bu da böyle saçma bir yazıydı işte okul hayatımı anlatan bir şarkıyla yazıma son vermek istiyorum.

Mış mış da muş muş

Okul hayatımın ne kadar saçma olduğunu hayal gücünüze bırakıyorum, harika tayfa harika günler diler...

About İkram Yağdıran

Adım İkram, 18 yaşındayım ve Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık okuyorum. Hobi olarak da buraya bir şeyler karalıyorum.

2 yorum:

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır


İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *